20.9.2009

Kummallista

Mikähän siinä mahtaa olla, että ihmiset kovasti puhuu, ettei ne kato Big Brotheria, mutta siitä huolimatta ne tietää, mitä siellä on tapahtunu? Heh. Mä katon yleensä sunnuntain lähetyksen ja sit tooosi satunnaisesti jakson sillon, toisen tällön. Mut silti mä oon perillä sen tapahtumista. Se johtuu todennäkösesti siitä, että media jaksaa muistuttaa meitä ohjelman olemassaolosta. Argh. BB on kyllä niin vihattu ja rakastettu ohjelma, kun vaan voi olla. Aika näppärän formaatin ovat joskus kehittäneet.

Mulla on kuvia – kröhöm, kesäkuulta – esittelemättä. Joten muitta mutkitta seuraavassa kuvapläjäys Särkänniemestä. Tällee pääkaupunkilaisena on vaikeeta sanoo, että Särkkis olis jotenki parempi ku Lintsi, mut kai se kuitenki on. Ihan vähä. Siellä on eläimiiki! (: Plus että me syötiin lounasruokalassa ihan vaan lihapullii ja pottumuusia. Sellasta ne sais mun mielestä tarjota Lintsilläki. Nih.

Onkohan tällaselle junalle joku muuki nimi ku potnapekka???


Kaikki ei taida tajuta tämän jutun ideaa. :-D


Komiat on maisemat Näsinneulalta katottuna.


Nää oli siis niiiin söpöjä!!!



Alpakka oli fiilareissa.


Delfinaariossa pitää aina käydä.


NEMO!

Ps. Jos joku väittää, että bloggaaminen käy käden käänteessä: mulla meni tähän vaivaset 54 minuuttia. Prkl.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hiphei, jätä viesti äänimerkin kuultuasi. *Piiiiiiiiip* Danke für deine Nachricht!