16.9.2009

Marjakimara

Asensin tossa parisen viikkoa sitten ystäväni avustuksessa Google Analyticsin ja voi pojat, minkälainen salapolliisi mä oon! Analytics kertoo teistä muun muassa sellasta informaatiota, että käytättekö Internet Exploreria, Mozillaa vai mitähä. Kohta mää tiiän teistä kaiken! Kjäh kjäh.

No mutta, jotta nää mun jutut ei menisi ihan höpöksi, esittelen jälleen kerran yhden kakun. Oon hirmusen paljon jäljessä tässä kakkuesittelyprojektissa, mutta hiljaa hyvää tulee. Tässä siis kuitenkin yksi tuotokseni, tadaa:

Idea lähti Unelmakakut-kirjan ohjeesta "Äidin kukkalaatikko". En kuitenkaan halunnut päällistä kokonaan marsipaanista, koska se ei ole mun suurinta herkkua. Ja mikäpä olisi kesällä mukavampaa kuin tuoreet marjat! Pohja oli kääretorttupohja ja täytteenä kirjassa mainittu appelsiinivaahtotäyte:
3 dl vispikermaa
200 g appelsiinituorejuustoa
½ dl sokeria
2 tl vaniljasokeria
4 liivatelehteä
½ dl appelsiinista puristettua mehua (mä vähän huijasin ja käytin ihan vaan appelsiinimehua)
Päälle sitten vaan marjoja niin paljon kuin sielu sietää! Ja tein muutaman auringonkukan ja gerberan koristeeksi. Koripunos- ja muut pursotteet olivat Flora Vispiä, sulatettua suklaata ja vaniljakreemijauhetta.

En oo muuten esitelly teille ollenkaan heinä- ja elokuun kuvia. Hupsista. Seuraavassa siis juli och augusti kuvina. Tarinoita taas tuttuun tapaan myöhemmin eli siis toooosi paljon myöhemmin. (:









1 kommentti:

  1. Ahahaha :D Pikku Krtek päässyt sun blogiin :D Hihii... -pihla

    VastaaPoista

Hiphei, jätä viesti äänimerkin kuultuasi. *Piiiiiiiiip* Danke für deine Nachricht!