15.11.2009

Marjakimara vol. 2

Huh, mä oon kyllä onneton blogin päivittäjä! Mut ehkä mä saan anteeks ees jotain, ku yritän työpäivän jälkeen nähdä kavereita ja urheilla eli tehdä aavistuksen tärkeämpiä asioita. Ei sillä, etteikö tää bloggaaminen oo tärkeetä, mut ainaki mulla jotkut asiat menee priorisoinnissa sen edelle ja jostain täytyy joustaa.

Tein marjakimara-kakun uudestaan, mutta erilaisella täytteellä. Tarkka ohje löytyy täältä, tässä vain ainesosat:

Vadelmainen moussetäyte:
5 liivatetta
½ dl vettä
1 dl vadelmamehutiivistettä
250 g maitorahkaa
2 dl vispikermaa
1½ - 2 dl sokeria
2 dl vadelmia
vadelmamehua kostutukseen

Voitteko kuvitella, että siskonpoika söi tätä kakkua kolme lautasellista! Hänhän ei yleensä välitä kakuista, mutta nyt oli kuulemma just hyvää. (: Rasti seinään! Ja kakkuhan näyttää kuta kuinkin samalta kuin aiemmin:

1 kommentti:

  1. Häviskö mun kommentti johonkin? Piti vaan sanoa että tosi hyvä kuva! Valitettavasti kuvat tekee blogin. Tai ainakin nostaa sen uudelle tasolle. Joka on näin syksyllä ihan v****maista.

    VastaaPoista

Hiphei, jätä viesti äänimerkin kuultuasi. *Piiiiiiiiip* Danke für deine Nachricht!