18.9.2012

Passionhedelmä-suklaaleivos

Heipsan! Mua harmittaa tällä hetkellä älyttömästi. Mua harmittaa nimittäin se, että toissapäiväinen puolimaraton meni kehnosti. Toki reitti oli raskas, mutta ajattelin, että jos oon hyvässä iskussa, juoksen kaikesta huolimatta hyvin. Kun huomasin 14 kilometrin kohdalla, että tänään ei kulku ole paras mahdollinen, yritin ajatella kaikenlaisia positiivisia asioita. Jossakin vaiheessa positiiviset ajatukset eivät kyllä auttaneet enää yhtään ja ehdin pohtia kaikkea maan ja taivaan välillä. Siis ihan KAIKKEA. Tiedän, että seuraavia mahdollisuuksia tulee kyllä, mutta tähän erityisesti olin panostanut ja se seuraava mahdollisuus on vasta ensi vuoden puolella. Ei auta kuitenkaan itku markkinoilla, se on syytä nostaa itsensä tästä alhosta ja parin lepopäivän jälkeen heittää juoksuvermeet ylle ja kohdata katseensa kohti uusia pettymyksiä!

Olen mä leiponutkin. Tosin nämä raportit tulevat edelleen jälkijunassa. Mutta parempi myöhään... ja sitä rataa. Näihin passionhedelmä-suklaaleivoksiin löysin ohjeen täältä.


Passionpyreen sijaan käytin ihan Supermarketista löytynyttä Jam it! -hilloa. Kaikki ei välttämättä tykkää hillossa olevista siemenistä (vai mitä ne nyt oli), mutta mun mielestä se on siinä hedelmässä the juttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hiphei, jätä viesti äänimerkin kuultuasi. *Piiiiiiiiip* Danke für deine Nachricht!