5.6.2009

Jahans, jahans

Löysinpä tieni tänne jo toistamiseen tälle viikkoon, go girl! Mä en ihan vielä oo täysin sisäistäny tätä Bloggerin maailmaa, koska esimerkiksi viime merkinnässä nähdyn kakkukuvan se halusi ehdottomasti tallentaa ylösalasin. Tai sit mä en taas vaan tajuu. Mut mut, nyt esittelen teille vaan jo edellisessä blogissa nähdyt kakut. Tarkemmat ohjeet löytyvät sen vanhan blogin uumenista, elikäs osotteesta http://paulaj83.livejournal.com/. Falls jemand die Rezepte in Deutsch haben möchte, sag doch einfach Bescheid. Versuche's das dann machen. :)

Sitten ne kaakut.







Ei siitä nyt niin hieno kuvakollaasi tullut kuin olin suunnitellut, mutta turhaantui tähänkin jo yli tunti. Huoh. Niinpä suuremman luokan turinnoinnit jäävät taas seuraavaan kertaan. Oon vähän jäljessä mun kakkujen esittelyssä, koska näistä viimeisimmän oon tehny jo tammikuussa... Mutta hyväähän kannattaa odottaa! Palaan taas myöhemmin kanavalle eli hyvät yöt nyt vain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hiphei, jätä viesti äänimerkin kuultuasi. *Piiiiiiiiip* Danke für deine Nachricht!