13.7.2009

Kuulumisia

Heisunheiluvilles ja pahoittelut päivitystauosta! Mutta mulla on ollut hurrrjan paljon kaikkea muuta kivaa, kuten kavereiden ja sukulaisten treffailua, frisbeegolfia, grillailua ja pyyhkeiden mankelointia. Khyllä, mää mankeloin mun lakanat ja pyyhkeet. Niistä tulee niin ihanan sileitä ja on tosi ihanaa ottaa hyllystä nätisti viikatut, puhtaat lakanat! Suosittelen, vaikka se vieki vähän ylimäärästä aikaa. Pikkasen mua muuten harmitti tänne Bloggeriin siirtyminen, ku en oikein noita kuvia osaa tänne tallentaa, mutta tein vähän tutkivaa journalismia ja nyt tajuan (ehkä) vähän enemmän. En mä nyt ihan näin helposti luovuta, vaikka alussa onkin vähän vastoinkäymisiä ollut!

Oli mulla kai jotain asiaakin. Lupasin nimittäin joskus K-A-U-A-N sitten avautua siitä, mitä toukokuun kuvat kätkevät sisälleen... Ehkä mä en sen suurempia paljastuksia viiti enää kertoa, mutta kuvissa esiintyi muun muassa mun valmistujaiskakku. Mua harmittaa ihan sikana, että en varsinaisista valmistujaispippaloiden tarjoiluista muistanu ottaa YHTÄÄN kuvaa!!! Ei oo todellista. Mä vielä nimenomaan vannotin itelleni, ku sain joululahjaksi kameran, että "tänä vuonna otetaan sitte enemmän kuvia". Not. Mutta mutta, pistetään nyt vielä se kaakku esille ja yritetään muistella, mitä kummaa se piti sisällään.


Halusin kerrankin tehdä ihan peruskakun, joten täytteenä oli ananasmurskaa ja kermavaahto-rahka-seos, päällä kinuskikuorrute. Koristeena helmiäisiä ja kulta- ja hopeahippuja. Siinä kait se. Ei mulla muuta. Kiitos ja näkemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hiphei, jätä viesti äänimerkin kuultuasi. *Piiiiiiiiip* Danke für deine Nachricht!