28.10.2009

Pikaiset päivittelyt

Mä en nyt turise tässä sen enempiä, koska olin sitä mieltä, että tänään meen nukkumaan viimeistään klo 23.15 ja aikarauta näyttää tällä hetkellä 23.14. Pahalta siis näyttää ton aikomuksen suhteen... Yritys se on huonokin yritys.

Mä oon täällä siksi, että mulla on kaikennäkösiä kesäkuvia näyttämättä. OMG. Joten tässä nyt jotakin satoa Sonisphere-festareilta, jotka oli joskus edellisessä elämässä suunnilleen. Illan päätähtihän oli Metallica, mut tuli nähtyä (tai siis kuultua lähinnä, kun seistiin jossain perhanan ruokajonossa ikuisuus...) Linkin Park myös. Sen kummemmitta kuvateksteittä ja sepostuksitta:







Oho, niitä olikin noin vähän. No, joskus vähän on enemmän, vai mitä? Nyt tää lähtee nukkumaan, kun kello näyttää 23.32. En siis ihan hulluna myöhästyny tavotteesta enkä kyllä tähän bloggaamiseen tällä kertaa käyttäny hirmusesti aikaa. (: Ens kertaan, mmoi!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hiphei, jätä viesti äänimerkin kuultuasi. *Piiiiiiiiip* Danke für deine Nachricht!